Reklamace
Reklamace zboží
Mrzí nás, pokud se s Vaší svíčkou nebo jiným výrobkem Flamie objevila jakákoli potíž.
Vaši spokojenost bereme vážně a uděláme vše pro to, aby byla reklamace vyřízena co nejrychleji a bez zbytečného zdržování. 💛
Jak postupovat při reklamaci
-
Napište nám na e-mail flamiesvicky@gmail.com – uveďte číslo objednávky, popis vady a připojte fotku, pokud je to možné.
-
Vyplňte formulář pro reklamaci, který si můžete stáhnout níže.
-
Zboží zašlete pečlivě zabalené (ideálně v původním obalu) společně s vyplněným formulářem na adresu:
Marie Kubalová, U Vrbky 596, 330 12 Horní Bříza. -
Zboží prosím nezasílejte na dobírku – takové zásilky nepřebíráme.
Reklamace vyřizujeme v souladu se zákonem nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění. O výsledku Vás budeme informovat e-mailem.
Formulář pro reklamaci najdete zde:
-1.png)