Reklamace

Reklamace zboží

Mrzí nás, pokud se s Vaší svíčkou nebo jiným výrobkem Flamie objevila jakákoli potíž.
Vaši spokojenost bereme vážně a uděláme vše pro to, aby byla reklamace vyřízena co nejrychleji a bez zbytečného zdržování. 💛

Jak postupovat při reklamaci

  1. Napište nám na e-mail flamiesvicky@gmail.com – uveďte číslo objednávky, popis vady a připojte fotku, pokud je to možné.

  2. Vyplňte formulář pro reklamaci, který si můžete stáhnout níže.

  3. Zboží zašlete pečlivě zabalené (ideálně v původním obalu) společně s vyplněným formulářem na adresu:
    Marie Kubalová, U Vrbky 596, 330 12 Horní Bříza.

  4. Zboží prosím nezasílejte na dobírku – takové zásilky nepřebíráme.

Reklamace vyřizujeme v souladu se zákonem nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění. O výsledku Vás budeme informovat e-mailem.

Formulář pro reklamaci najdete zde:

reklamacni_formular_flamie